POWER PRO — Jedzenie sportowe

7 POWODÓW, BY BIEGAĆ CODZIENNIE

Без названия

Nie możesz zdecydować się na codzienne poranne bieganie? Albo biegasz, ale za każdym razem jest Ci bardzo trudno po prostu wyjść z domu i zacząć bieg? Masz problemy z motywacją, przyjacielu. Jeśli jest Ci ciężko nastawić się na bieganie — łap inspirację w naszych 7 powodach do codziennego biegu.
1. Jest to najlepszy sposób, aby rozpocząć i zakończyć swój dzień.
Oczywiście, dodatkowa godzina snu bardzo kusi. Ale przyjemny jogging pod pierwszym promieniem wschodzącego słońca koniecznie doda Ci energii. Zaczynając dzień od biegu, stajesz się bardziej skupionym, aktywnym i energicznym. A bieganie wieczorem pomoże Ci pozbyć się wszystkiego negatywu zgromadzonego w ciągu dnia. Wyrzuć stres z głowy!

2. Maraton, w którym uczestniczysz, sam siebie nie wygra.
Świetną motywacją jest osiągnięcie celu. Zarejestruj się na ciekawe wydarzenie sportowe związane z bieganiem i przygotuj się. Musisz spisać się na medal! Przecież każdy ominięty zaplanowany jogging płata figle z tobą. Dobrym pomysłem będzie używanie różnych aplikacji do planowania trasy i określenia celów. Dziel się swoimi osiągnięciami ze znajomymi — to też dobrze motywuje. Poza tym, znajdziesz towarzyszy zainteresowanych ulubionym hobby.

3. Jest to świetny sposób, by poradzić sobie ze stresem.
Zostałeś skrytykowany przez szefa? Odszedł klient? Kolega Cię zawiódł? Pozbądź się myśli o tym, biegając. Zostaw wszystkie problemy w biurze lub w domu, włącz tryb samolotowy w telefonie, wybierz ulubioną muzykę i po prostu ciesz się bieganiem. Lato jest najlepszą porą na to, żeby połączyć przyjemne z pożytecznym: zostawić wszystkie problemy i pędzić, spełniając swoje potrzeby estetycznie pięknym krajobrazem miasta.

4. Na pewno znajdziesz kilku rzadkich pokemonów po drodze.
Nie możesz odszukać pokemona? Może być, że znajduje się w kilku kilometrach od Ciebie. Biegnij i złap go!

5. Bieg pomoże Ci żyć dłużej.
Codzienne bieganie naprawdę pomoże Ci na długi czas zapomnieć o wizytach u lekarza. Czy wiesz, że z powodu braku aktywności fizycznej umieralność jest w 2 razy wyższa, niż od otyłości?

6. Śniadanie będzie smakowało w razy lepiej po biegu.
Oczywiście, nie musisz biegać tylko po to, aby jeść. Ale czasami talerz płatków smakuje lepiej właśnie po tym jak pobiegasz. Obudziłeś swój organizm, wydałeś energię i oczywiście potrzebujesz wzmocnienia. Ponadto, po śniadaniu możesz pocieszyć siebie pysznym batonikiem proteinowym jako motywacyjnym wynagrodzeniem.

7. Nigdy nie będziesz żałował że biegasz.
Proponujemy eksperyment: jeśli nie masz urazów i jesteś zdrowy, zacznij bieg i biegnij przez tylko 10 minut, po czym zatrzymaj się. Co będzie dalej?
Spoiler: Stawiamy, że będziesz kontynuował bieg.